please leave your contact details

We'll be in touch!

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Blog

Kuusi syytä ostaa oma sovellus

Kuusi syytä ostaa oma sovellus

31/5/16

1. Oma kanava tärkeimmälle ruudulle

Mikä oli viimeinen ruutu, jota katselit ennen nukkumaanmenoa? Entä mitä ruutua tuijotit ensimmäisenä herättyäsi? Elämämme pyörii älypuhelimen ympärillä. Se on yhtä kuin sosiaaliset suhteemme, kalenterimme, musiikkisoittimemme, uutislähteemme, viihdekeskuksemme. Tulevaisuudessa se on meidän lompakkomme ja kotimme avain.

Puhelin on meillä käytännössä vuorokauden ympäri käden mitan päässä.

Kilpailemme ihmisten huomiosta eri medioissa. Mikä on parempi tapa kilpailla huomiosta, kuin tarjota sisällöllesi oma kanava tärkeimmällä ruudulla?

2. Ei rajoituksia sisällön näkymisessä

Facebook, Twitter, Instagram ja muut somepalvelut ovat monella tapaa loistavia ratkaisuja. Niiden kautta tavoittaa suuren määrän ihmisiä - jos olet valmis maksamaan sisältösi näkymisestä. Jokaisessa palvelussa on algoritmi, joka tuo käyttäjien näkyville relevanteinta sisältöä. Suomeksi: Yrityksesi joutuu maksamaan sitä enemmän mitä useammalle haluat sisältösi näkyvän.

Omassa sovelluksessasi sinä olet kuningas, et narri. Sovelluksessasi sisältö näkyy kaikille tai juuri sille kohderyhmälle, jonka olet valinnut - sinä päätät.

3. Kohdentaminen

Jos voisit valita vapaasti, minkä pohjalta kohdentaisit viestejäsi, mitä valitsisit? Valitsisitko vain perinteiset ikäryhmät? Vai kohdentaisitko viestejäsi sen mukaan, mitä olet oppinut ihmisestä? Mitä, jos jokainen aikaisempi vastaus, on mahdollisuus kohdentaa viestejäsi tarkemmin tulevaisuudessa?

Koska elämme liikkuvassa maailmassa, on sisältöä pystyttävä kohdentamaan myös ajan ja paikan mukaan; Nordiksen hallissa ottelua katsoville faneille omaa sisältöä ja kotona matsia seuraaville omaa sisältöä. Kun sisällön kulutuskonteksti muuttuu, tulee myös sisällön muuttua sen mukaan.

Ihmiset ovat tyytyväisempiä käyttäjiä, kun viestisi ovat heille relevantimpia. Emme halua kaiken viestitulvan keskellä turhia viestejä. Haluamme vain ne, joista saamme arvoa.

4. Push-notifikaatioiden hyödyntäminen

Taistelemme ihmisten huomiosta. Viestinnässä hiljainen väkertäminen ei riitä. Välillä pitää karjaista, että mulla on nyt sulle asiaa! Siispä tarvitset push-notifikaatioita.

5. Data ja analytiikka

Olemme muuttuneet passiivisista kuluttajista aktiivisiksi osallistujiksi. Haluamme osallistua meille tärkeiden yhteisöjen kehittämiseen. Meillä on ideoita, palautetta, kokemuksia ja toiveita, jotka haluamme jakaa. Tehtäväsi on osallistaa, kysyä ja pyytää palautetta. Me Future Dialogilla tarjoamme helpon tavan analysoida ja hyödyntää dataa paremman asiakaskokemuksen rakentamiseksi.

6. Kustannukset

Eikö semmoiset sovellukset maksa kymmeniätuhansia tai enemmän? Kyllä, jos lähdet rakentamaan kaikkea tätä, mikä meillä on valmiina, maksat kuusinumeroisen summan. Asiakkaanamme pääset liikkeelle alle viiden tonnin ja neljässä viikossa. Ei siis sadantuhannen euron kustannuksia ja vuoden kehitystyötä, vaan valtakunnan halpuutetuin hinta ja valmista nopeammin kuin saat sanottua push-notifikaation hallintapaneeli. Ja viidelle ensimmäiselle kaupan päälle kuivunut kuulakärkikynä!

...

Learn more
lisää blogissamme

Osallistamisen monet kasvot

Osallistaminen on kautta aikain näyttäytynyt monella eri tavalla. Eri ihmisille eri aikakausina ja eri yhteisöille aina antiikin kreikkalaisista tuhansia vuosia sitten nykyajan moderneihin kaupunkiyhteisöihin.

The Changing Face of Community Engagement

Community engagement has meant many different things, to many different people, in many different eras, from the Athenians 2,500 years ago to our own cities today.

Seinäjoen Rinki-osallistumissovellus on julkaistu!

Seinäjoki julkaisi oman osallistumissovelluksensa Ringin, elokuussa 2017.