please leave your contact details

We'll be in touch!

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Blog

Miksi ostaa oma osallistamissovellus

Miksi ostaa oma osallistamissovellus

27/9/17

1. Oma kanava tärkeimmälle ruudulle

Mikä oli viimeinen ruutu, jota katselit ennen nukkumaanmenoa? Entä mitä ruutua tuijotit ensimmäisenä herättyäsi? Elämämme pyörii älypuhelimen ympärillä. Se on yhtä kuin sosiaaliset suhteemme, kalenterimme, musiikkisoittimemme, uutislähteemme, viihdekeskuksemme. Tulevaisuudessa se on meidän lompakkomme ja kotimme avain.

Puhelin on meillä käytännössä vuorokauden ympäri käden mitan päässä.

Kilpailemme ihmisten huomiosta eri medioissa. Mikä on parempi tapa kilpailla huomiosta, kuin tarjota sisällöllesi ikioma kanava, juuri sillä tärkeimmällä ruudulla?

2. Ei rajoituksia sisällön näkymisessä

Facebook, Twitter, Instagram ja muut somekanavat ovat monella tapaa loistavia ratkaisuja. Niiden kautta tavoittaa suuren määrän ihmisiä - jos olet valmis maksamaan sisältösi näkymisestä. Jokaisessa palvelussa on algoritmi, joka tuo käyttäjien näkyville relevanteinta sisältöä. Suomeksi: Yrityksesi joutuu maksamaan sitä enemmän mitä useammalle haluat sisältösi näkyvän.

Omassa sovelluksessasi sinä olet kuningas, et narri. Sovelluksessasi sisältö näkyy kaikille tai juuri sille kohderyhmälle, jonka olet valinnut - sinä päätät.

3. Sisällön kohdentaminen

Jos voisit valita vapaasti, minkä pohjalta kohdentaisit viestejäsi, mitä valitsisit? Valitsisitko vain perinteiset ikäryhmät? Vai kohdentaisitko viestejäsi sen mukaan, mitä olet oppinut ihmisestä? Mitä jos kerron, että jokainen aikaisempi vastaus on mahdollisuus kohdentaa viestejäsi tarkemmin tulevaisuudessa?

Koska elämme liikkuvassa maailmassa, on sisältöä pystyttävä kohdentamaan helposti ajan ja paikan mukaan.

Ihmiset ovat tyytyväisempiä käyttäjiä, kun viestisi ovat heille relevantimpia. Emme halua kaiken viestitulvan keskellä turhia viestejä. Haluamme vain ne, joista saamme itsellemme arvoa.

4. Ponnahdusilmoitusten hyödyntäminen

Taistelemme ihmisten huomiosta jatkuvasti. Viestinnässä hiljainen väkertäminen ei riitä. Välillä pitää karjaista, että minulla on nyt sinulle asiaa! Siispä tarvitset ponnahdusilmoituksia, joilla voit ilmoittaa käyttäjille uudesta sisällöstä helposti ja nopeasti.

5. Data ja analytiikka

Olemme muuttuneet passiivisista kuluttajista aktiivisiksi osallistujiksi. Haluamme osallistua meille tärkeiden yhteisöjen kehittämiseen. Meillä on ideoita, palautetta, kokemuksia ja toiveita, jotka haluamme jakaa. Tehtäväsi on osallistaa, kysyä ja pyytää palautetta. Me Future Dialogilla tarjoamme helpon tavan osallistaa ja hyödyntää sovelluksella kerättyä dataa paremman asiakaskokemuksen rakentamiseksi.

6. Jatkuva dialogi

Eikö semmoiset sovellukset maksa kymmeniä tuhansia tai enemmän? Kyllä, jos lähdet rakentamaan kaikkea tätä itse, mikä meillä on jo valmiina. Silloin voit joutua maksamaan jopa kuusinumeroisen summan. Asiakkaanamme pääset liikkeelle neljässä viikossa ja huomattavasti edullisemmin. Ei siis sadantuhannen euron kustannuksia ja vuoden kehitystyötä, vaan valtakunnan halpuutetuin hinta ja valmista nopeammin kuin saat sanottua ponnahdusilmoitus.

...

Learn more
lisää blogissamme

Osallistamisen monet kasvot

Osallistaminen on kautta aikain näyttäytynyt monella eri tavalla. Eri ihmisille eri aikakausina ja eri yhteisöille aina antiikin kreikkalaisista tuhansia vuosia sitten nykyajan moderneihin kaupunkiyhteisöihin.

The Changing Face of Community Engagement

Community engagement has meant many different things, to many different people, in many different eras, from the Athenians 2,500 years ago to our own cities today.

Seinäjoen Rinki-osallistumissovellus on julkaistu!

Seinäjoki julkaisi oman osallistumissovelluksensa Ringin, elokuussa 2017.